- GENERELT
- Disse betingelsene gjelder for avtale om levering av varer til sluttkunder i Norge.
- PARTER
- Selger:
HealthPack AS
Nypeveien 15
3032 Drammen
Telefon 33 18 30 00
E-post kundeservice@healthpack.no.Registrert i Brønnøysundregisteret med organisasjonsnummer 918 790 047 MVA, og blir i det følgende benevnt ”HealthPack”, ”vi” eller ”oss”.
Kjøper:
Den person som er oppgitt som kjøper i bestillingen, og blir i det følgende omtalt som «du», «deg», «din», «ditt» eller «kunden».
Abonnementet er månedsbasert, og dersom du ikke informerer oss om at du vil stoppe abonnementet innen 5 dager før neste planlagte levering, forplikter du deg til å ta imot produktet. Abonnementet stopper fra neste planlagte levering etter det.
Du kan når som helst sette abonnementet på pause eller endre frekvens på forsendelsene (30, 45, 60 dager). Ta kontakt med kundeservice for endringer.
Endringer av produkter og leveringsform kan forekomme. Varsel om endringer vil sendes i god tid før endringene trer i kraft. Mindre endringer, eksempelvis endret emballasje, vil ikke bli varslet utover informasjon på hjemmesidene våre.
Du må være minst 18 år for å kunne kjøpe kosttilskudd fra oss.
Introduksjonstilbud gjelder kun for nye kunder og kun én gang per kunde.
Varsel om endring i pris vil sendes i god tid, og senest 30 dager før prisendringen trer i kraft.
Dette mener vi at vi har klart, og vi føler oss sikre på at du som kunde kommer til å like produktet vårt.
Derfor tilbyr vi 30 dagers åpent kjøp på den første pakken. Det betyr at du innen 30 dager fra leveringsdato kan returnere produktet og få hele beløpet tilbakebetalt (unntatt porto for retur). Selv om du har åpnet pakken og brukt av kosttilskuddet, kan du returnere det som er igjen og få pengene tilbake. Hvis du har valgt abonnementsløsning, avslutter vi abonnementet automatisk ved retur.
Det eneste du må gjøre er å sende en e-post til retur@healthpack.no og fortelle hvorfor du ønsker å returnere produktet. Du kan returnere produktet uansett årsak.
Din tilbakemelding hjelper oss med videre produktutvikling.
For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende, må produktet være levert til oss i samme mengde og stand som da du mottok den. Ved en eventuell retur er kunden ansvarlig for porto.
Nærmere opplysninger om hvordan du benytter deg av angreretten fremgår av angreskjemaet som følger med ordrebekreftelsen. Du kan også finne angreskjema her.
Vi sender alle pakker fra oss med sporing, slik at du selv kan følge med på hvor pakken er. Hvis du ikke har mottatt produktet 7 dager etter utsendelse, ber vi deg kontakte oss.
Hvis emballasjen er skadet, åpnet eller på noen måte uakseptabel, ber vi deg også om å informere oss.
Kunden samtykker i at HealthPack AS kan benytte enhver kommunikasjonsform overfor deg, herunder brev, telefon, e-post og SMS, for å informere om eller markedsføre vårt produkttilbud. Om du vil tilbakekalle dette samtykket, ta kontakt med kundeservice.
Under enhver omstendighet plikter kjøper å reklamere innen rimelig tid etter at feilen er oppdaget. Ved reklamasjon, feil og mangler får du dekket eventuelle fraktkostnader. Hvis du vil benytte deg av reklamasjonsretten eller har spørsmål om reklamasjon, ta kontakt med kundeservice.
Dersom du, basert på de endrede vilkårene, ønsker å si opp avtalen, står du fritt til å gjøre dette. Hvis avtalen mellom partene ikke sies opp, innebærer det i så fall at du aksepterer de oppdaterte avtalevilkårene. Nye vilkår vil bli kunngjort på vår nettside i kombinasjon med utsendelse av de nye vilkårene.